Da li imate prodavnicu gde licno mozemo doci?

Perlica.rs bavi se isklucivo online prodajom, tako da nemamo fizicku prodavnicu gde nas mozete posetiti.

Da li su vam slike na sajtu realne?

Sve slike proizvoda koje mozete videti na nasem sajtu su autenticne, to sto vidite, to i dobijate. Uz svaki artikal koji kupimo kod naseg dobavljaca, dobijamo i sliku. Ukoliko smatramo da slika ne daje realnu sliku proizvoda mi proizvod u tom slucaju slikamo sami, sve da bi sto jasnije Vama prikazali proizod.

Kako mogu da trazim odredjeni proizvod?

Ukoliko zelite da potrazite odredjeni proizvod, molimo koristite polje za pretrazivanje koje se nalazi u desnom uglu
pocetne stranice sajta. Unesite reci za pretragu i ako postoje na sajtu,prikazace Vam se lista rezultata.

Moze li firma izvrsiti narucivanje na Vasem sajtu?

Da, Perlica.rs prihvata porudzbine firmi. Da biste dobili fakturu sa tacnim podacima Vase firme, molimo popunite sva obavezna polja prilikom registracije ili narucivanja.

Sta je potrebno ukoliko zelim da moja porudzbina bude isporucena na adresu razlicitu od one koju sam navela/o u korisnickom nalogu?

Nakon sto ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vase porudzbine.

Ne mogu da se setim svoje lozinke. Sta je potrebno da uradim?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, molimo koristite opciju za obnovu zaboravljene lozinke, koja se nalazi na stranici za prijavljivanje.

Kako mogu da promenim podatke svog naloga?

Da biste promenili podatke svog korisnickog naloga, molimo prijavite se i koristite opciju Azurirajte nalog, koja se nalazi u odeljku Moj nalog.

Da li je potrebno da imam korisnicki nalog da bih izvrsila/o kupovinu?

Ukoliko zelite da izvrsite porudzbinu, potrebno je da kreirate korisnicki nalog. Nalog se moze kreirati i nakon sto ste dodali zeljene proizvode u korpu.

Da li mogu da odustanem/otkazem svoju porudzbenicu nakon sto sam je poslala/o?

Ukoliko zelite da odkazete svoju porudzbenicu, moze to uraditi sve dok je u fazi Obrade. Ukoliko ste dobili mail sa porukom da vam je porudzbenica poslata u tom slucaju se porudzbenica nalazi kod kurirske sluzbe i otkazivanje nije moguce.

Mogu li videti istoriju svojih porudzbina?

Istoriju svojih porudzbina mozete pogledati na sajtu, u odeljku Moj nalog kada ste logovani.